Senaste omdömen

19 dagar sedan
Patrik S.
Skoda Superb 2016
Snabbt jobbat, bra dialog och fräscha lokaler.
ungefär 2 månader sedan
Jessica
Volkswagen Passat 2015
Fungerade rätt bra. Ringde och bokade service, byte av vindrutetorkare samt behandling av framrutan. De berättade då att medlet till rutan var slut. Men att dom skulle beställa hem mer tills min tid om 2-3 veckor. Lämnade in bilen på verkstaden på morgonen. Kom och hämtade den 16:30 ca. Betalade. Fick kvittot och service boken ifylld. Då berättade dom att dom inte hade något medel till rutan hemma så det blev ingen rut behandling. Dom sa dessutom att den behandlingen inte var så verksam. Så ungefär som "att det var onödigt att kasta pengarna i sjön". Jag frågade specifikt om ifall dom hade bytt torkarbladen iaf. Och det hade dom gjort. Så jag kände mig rätt nöjd. Skulle gett en 4a i betyg tänkte jag. Dagen efter ringde dom och sa att dom hade hittat mina torkarblad. Dom hade glömt att byta dom. Så jag skulle få komma in när jag ville så skulle dom byta dom. Det går ju snabbt, tyckte dom. Fast jag bor inte jätte nära. Så är en omväg jag inte åker i vabliga fall. Men nu måste jag åka dit igen... Suck. Därav min 3-poängare bara. Varför ska det vara så svårt att få mer än 1 sak gjord??
ungefär 2 månader sedan
Anders C.
Toyota Aygo 2008
2 månader sedan
Ewa G.
Seat Leon 2010
725kr för byte av torkarblad fram var lite väl dyrt i min värld.
3 månader sedan
Cecilia N.
Skoda Superb 2016
3 månader sedan
Bengt G.
Volkswagen Passat 2010
3 månader sedan
Nordmark
BMW 5-Serie (F10/F11) 2014
hadde inte updatteret den elektroniska serviceboken. simon lovade at kontakta mig men gjorde inte det. nu måske jag gå til bmw och få ett nytt service
4 månader sedan
Denes M.
Kia Ceed 2014
4 månader sedan
Zeshan K.
Volkswagen Tiguan 2016
4 månader sedan
Wasif A.
Skoda Fabia 2006