Senaste omdömen

  • Arbetet 4.4
  • Servicen 4.4
  • Dialogen 4.4
  • Renlighet 4.3
  • Priset 4.3
  • Läge 4.2
4 dagar sedan
Jessica
Volkswagen Passat 2015
Fungerade rätt bra. Ringde och bokade service, byte av vindrutetorkare samt behandling av framrutan. De berättade då att medlet till rutan var slut. Men att dom skulle beställa hem mer tills min tid om 2-3 veckor. Lämnade in bilen på verkstaden på morgonen. Kom och hämtade den 16:30 ca. Betalade. Fick kvittot och service boken ifylld. Då berättade dom att dom inte hade något medel till rutan hemma så det blev ingen rut behandling. Dom sa dessutom att den behandlingen inte var så verksam. Så ungefär som "att det var onödigt att kasta pengarna i sjön". Jag frågade specifikt om ifall dom hade bytt torkarbladen iaf. Och det hade dom gjort. Så jag kände mig rätt nöjd. Skulle gett en 4a i betyg tänkte jag. Dagen efter ringde dom och sa att dom hade hittat mina torkarblad. Dom hade glömt att byta dom. Så jag skulle få komma in när jag ville så skulle dom byta dom. Det går ju snabbt, tyckte dom. Fast jag bor inte jätte nära. Så är en omväg jag inte åker i vabliga fall. Men nu måste jag åka dit igen... Suck. Därav min 3-poängare bara. Varför ska det vara så svårt att få mer än 1 sak gjord??
12 dagar sedan
Anders C.
Bromsar, Toyota Aygo 2008
23 dagar sedan
Ewa G.
Elarbete, Seat Leon 2010
725kr för byte av torkarblad fram var lite väl dyrt i min värld.
ungefär en månad sedan
Cecilia N.
Skoda Superb 2016
ungefär 2 månader sedan
Bengt G.
Volkswagen Passat 2010