Senaste omdömen

  • Priset 4.5
  • Servicen 4.5
  • Arbetet 4.4
  • Renlighet 4.3
  • Läge 4.3
  • Dialogen 4.3
9 dagar sedan
Adrian F.
Honda CR-V 2010
Trevliga! Bra pris! Gratis lånebil.
17 dagar sedan
Sultan M.
Mercedes-Benz C-Klass (W203) 2006
De skulle ha fått 5 stjärnor bara om de gav lite tid att förklara eller lyssna på kunden. Annars de var bra.
21 dagar sedan
Anthon S.
Felsökning/diagnos, Nissan Qashqai 2009
Jag bokade tid för felsökning av handbromsen. Personalen tog bilnycklarna och gick ut till bilen. Efter 1 minut och 30 sekunder kommer han tillbaka och säger att handbromsvajern skulle ha gått av och att jag måste boka om tid för ännu större operation som tidsmässigt skulle ligga på 4 timmar. Jag sa att jag skulle återkomma och gick därifrån med en massa frågor i huvudet. Tur att han inte tog betald (630:-) för dem 1,5 minutrarna. Men undrar om det inte var för det att de skulle stämpla som "ej utförd" hos Autobutler. Om jag ville att vajern som gått av skall fixas då vill jag göra det genom Autobutler igen. Tillbaka till 1,5 minutrarna; Vad hinner man utföra under så kort tid om vägen till bilen är 10m. 40 sekunder skulle förloras på vägen och att sätta sig och ta ut sig ur bilen. På 50 sekunder säger han att felet hittad; Vajern har gått av. När jag kommer hem lagar jag bromsen själv på 20 minuter. Dialogen får 5 stjärnor för man tror på vad dem säger. Servicen får 5 stjärnor för det tar bara 1,5 minuter. Arbetet däremot får 0 stjärnor. Priset får 5 för det är rimligt med 0:- för 50 sekunders arbete. Det borde också finnas betygsättning för bortkastad/förlorad tid - utan stjärnor. Istället med siffror. Arbetstid som vi upplever och bortkastad tid som vi upplever.
24 dagar sedan
Nicklas E.
Seat Leon 2014
24 dagar sedan
Tony L.
Lexus GS 1999