Autobutler samarbetar med eBay

25 september 2014, 09:30

Samarbetet med eBay kommer indirekt gynna svenska bilägare då det kommer att tillföra mycket kunskap om både bilar och bilreparationer till Autobutler som arbetar för att skapa mer transparens i hela branschen. Autobutlers omfattande internationella tillväxt kan potentiellt ge svenska bilägare tillgång till en av världens största baser av bilreparationer.

Vad är eBay?
eBay är en världens största onlinemarknadsplatser och sammansluter människor närsomhelst och vartsomhelst med varor de behöver och älskar. eBay har 149 miljoner aktiva användare globalt och med mer än 700 miljoner produkter online hela tiden från både personer och företag, majoriteten är nya med fastpris. Med en mobilapp tillgänglig i 190 länder så erbjuder eBay en personlig shoppingupplevelse och oändlig tillgång av varor och tjänster nära dig och även globalt. Kundanpassade shoppingupplevelser med eBay Fashion och eBay Motors där du kan anpassa både köpande och säljande; och eBay erbjuder både variation och val för säljare genom att ha möjligheten att erbjuda deras produkter och tjänster online, med mobil och lokala kanaler till konsumenter runt om i världen. För mer information, besök www.ebay.com.

Få offerter från verkstäder nära dig

Få offerter »

Fördelar med Autobutler

• Få offerter från verkstäder nära dig
  • Spara upp till 60%*
  • 3 års garanti på arbete och reservdelar

Vi är alltid redo att hjälpa dig! Kontakta oss på email eller ring 08 34 92 90

Få offerter från verkstäder nära dig

Vi har 319 oberoende verkstäder som är redo att hjälpa.