För att ge dig en bättre upplevelse, sparar vi information om ditt besök på Autobutler.se. Läs mer

Autobutler samarbetar med eBay

25 september 2014, 09:30
!https://d2bythind2nctn.cloudfront.net/subpages/196/1200x484_original.jpg!

Autobutler samarbetar med eBay i Tyskland för att lansera eBay Motors Werkstattportal

Samarbetet med eBay kommer indirekt gynna svenska bilägare då det kommer att tillföra mycket kunskap om både bilar och bilreparationer till Autobutler som arbetar för att skapa mer transparens i hela branschen. Autobutlers omfattande internationella tillväxt kan potentiellt ge svenska bilägare tillgång till en av världens största baser av bilreparationer. Vad är eBay? eBay är en världens största onlinemarknadsplatser och sammansluter människor närsomhelst och vartsomhelst med varor de behöver och älskar. eBay har 149 miljoner aktiva användare globalt och med mer än 700 miljoner produkter online hela tiden från både personer och företag, majoriteten är nya med fastpris. Med en mobilapp tillgänglig i 190 länder så erbjuder eBay en personlig shoppingupplevelse och oändlig tillgång av varor och tjänster nära dig och även globalt. Kundanpassade shoppingupplevelser med eBay Fashion och eBay Motors där du kan anpassa både köpande och säljande; och eBay erbjuder både variation och val för säljare genom att ha möjligheten att erbjuda deras produkter och tjänster online, med mobil och lokala kanaler till konsumenter runt om i världen. För mer information, besök www.ebay.com.
Få snabbt och lätt 3 gratis offerter

Skapa ett uppdrag och parkera din bil i 'Mitt Garage' hos Autobutler Du får snabbt och lätt 3 offerter

Få 3 offerter från verkstäder nära dig

Vi har 207 kvalitetsverkstäder som är redo att hjälpa.

Få offerter