Jämför priser från MN Bilvård och spara pengar när bilen behöver en verkstad. Boka tid online med prismatchning via autobutler.se
Senaste omdömen
Priset
4.5
Arbetet
4.3
Servicen
4.3
Renlighet
4.1
Läge
4.1
Dialogen
3.9
Birgitta E.
2025-12-01
Volvo
XC60
2016
Man ljög för oss om full tank som var tom bilen slutade att ungera inget batteri
Krister S.
2025-11-05
Nissan
NISSAN MICRA
2009
Försökte lura mig på 1800 kronor.
Hade rotat runt i min baklucka. Var ju bromsarna fram han skulle byta?
Svar från
MN Bilvård
2025-11-12
Hej!
Vi beklagar att du upplevt situationen på det sättet. Arbetet vi utförde gällde de delar som var bokade och som vi såg behövde åtgärdas vid kontrollen. Vi förstår att det kan ha sett konstigt ut att vi öppnade bakluckan. Anledningen till att vi öppnade bakluckan är eftersom vi tvättade bilen invändigt som en del av den kostnadsfria tvätten vi bjuder på när jobbet överstiger 3000 kr.
Vi beklagar om det inte framgick tydligt det var bara tänkt som ett extra tack för att du valde oss.
Stoffe
2024-11-20
Peugeot
3008
2020
Jag såg nu efter flera månader att fälgarna är förstörda, jag trodde det bara var kletet man penslar på innan man trycker på däcket så lämnade in den för att det hade stelnat men ack vad fel jag hade skrapmärken på alla mina fälgar och bilen varnade för däcktrycket och körde in och kollade luften och 3.8 28 fram och knappt ingen luft bak, dåligt balanserade fick lämna in den till mekonomen så de fick balansera om dom, rekommenderas inte
Svar från
MN Bilvård
2025-09-25
Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar att du inte är nöjd och tar med oss dina synpunkter i vårt förbättringsarbete. Du är varmt välkommen att kontakta oss direkt om du vill diskutera detta vidare.
Fabian F.
2025-08-05
Audi
Q5
2016
Jesper S.
2025-07-16
Opel
ASTRA+
2016
Jag gjorde en enkel service med bara oljebyte och filterbyte för 2200 kr. Halv dålig svenska var väll det största problemet. Skulle inte reparera min bil hos honom. Bara en känsla inget konkret att gå på. Kommer inte gå dit igen.
Svar från
MN Bilvård
2025-07-23
För det första så betalade du 2144.75 kronor och inte 2200kr. För det andra så är det inte jag som bestämmer kostnaden för arbetet och priset för servicen, det är autobutler. Det ände vi har bestämt är tiden där vi utfört själva arbetet. Den kostnaden som du betala var till de delar du behövde och arbetet. För det tredje så hade du tiden att säga att du inte ville att vi skulle utföra arbetet för att det var dyrt men ändå så valde du att vi skulle fortsätta. Slutligen så har arbetet ingenting med dålig svenska eftersom vi reparera dem problemen bilen hade. Om arbetet/delarna vart gjort på dåligt sätt så har du rätten till 3 års garanti.
Stefan
2025-06-10
Kia
CEED 1,6 CRDI EX SW
2007
Tillmötesgående och vänliga, snabb service
Andreas
2025-04-22
Volkswagen
Caddy
2002
Lars Olof G.
2025-04-22
Toyota
Corolla
1998
Det är första besöket. Så det är lite svårt att göra en bedömning, då jag inte varit ute och rullat med bilen så mycket sedan jag varit där. Personligen var mitt intryck av verkstaden, lite rörigt, då det längst in på gårdsplanen, låg en stor hög med skrotade cykelhjul, och en hög med slarvigt uppslängda, bildäck, som gjorde att man inte fick ett större förtroende, vid första anblicken. Vidare var det inte någon i personalen som kunde riktigt god svenska. (lätt att det kan bli missförstånd) Deras så kallade Svisch platta var så pass sliten, så min mobil hade svårt för att fånga in QR koden, och personalen var lite väl behjälpliga, med att fingra och knappa in summan dom skulle ha, på min mobil ( lite av en säkerhetsrisk för mej) dock lät dom mig i lugn o ro skriva under svischet. I övrigt så tog man hand om bilen omedelbart när jag kommit dit, servicen var avklarad på cirka 45 minuter. Så jag behövde inte låna någon av deras Mercedes Benz fordon, som var ganska så nya. Men i stort vill jag nog till nästa gång se lite mer ordning på verkstads området, för första anblicken, gjorde att man nästan ville vända om fordonet , och köra där i från, då detta inte ingav mej ett förtroende för deras verksamhet. Men det låga priset för servicen fick bli en kompensation för det dåliga första intryck, samt att personalen hade lite svårt med det svenska språket. Man påtalade inte heller om dom hittat, någon brist på fordonet som borde åtgärdas, med undantag för att en i personalen påpekade att jag hade en fraktur på höger bildörr, men man var väl rädda att jag skulle skylla dom för att ha åsamkat skadan. Så jag fick lugna dom med att jag själv har åstadkommit skadan.