EXO Bilvårdscenter

Söderbyvägen 14, 19560 Arlandastad
4,8
(905)
Få offert

    Verkstaden är en del av autobutler.se

Jämför priser från EXO Bilvårdscenter och spara pengar när bilen behöver en verkstad. Boka tid online med prismatchning via autobutler.se

Senaste omdömen

  • Priset

    4.8

  • Arbetet

    4.8

  • Servicen

    4.8

  • Dialogen

    4.8

  • Läge

    4.6

  • Renlighet

    4.4

Anders H.
2025-05-21
Volkswagen Amarok 2019
Snabba och duktiga.
Mikael L.
2025-05-20
Toyota TOYOTA RAV4 2015
Mycket nöjd
Daniel J.
2024-06-20
Kia Optima 2017
Har haft däck och däckbyte där tidigare så tänkte ge dem en chans för service, då dom varit mycket trevliga då .Så lämnade in min bil på service förra året . När jag skulle hämta bilen så fick jag besked om att en del gått sönder så dom inte kunde byta rem som ingick. Som sa att dom inte kunde byta delen som var trasig för att den krävde specialverktyg. Ingen kompensation eller något tal om att dom skulle stå för delen som gick sönder. Försökte nå dem senare för att få ett besked om ev hjälp till självrisken på försäkringen, fick inget svar alls . Jag la sedan ut en förfrågan här på autobutler att byta delen som var paj , då hade som mage att ge mig ett kostnadsförslag där, detta trots att dom sa att dom inte kunde byta delen. 5000:- ut egen ficka extra gick detta servicebesök på .
Svar från EXO Bilvårdscenter
2025-06-24
Hej! Tack för att du hör av dig och delar med dig av din upplevelse. Vi är verkligen ledsna att du upplevt situationen som frustrerande. Vi vill dock förtydliga att den del som gick sönder vid servicebesöket visade tydliga tecken på korrosion. Det är tyvärr inte ovanligt att sådana skador uppstår vid arbete på bilar, särskilt i samband med bilservice där delar behöver demonteras. Bilen fungerade som den skulle efter servicen, och vi informerade direkt om läget samt varför vi inte kunde gå vidare med reparationen hos oss, då det krävdes specialverktyg. Vi uppskattar verkligen att du tidigare varit nöjd med både bemötande och service hos oss, och vi tycker det är tråkigt att denna händelse påverkat ditt intryck negativt. Vi tar alltid feedback på allvar och strävar efter att vara tydliga i vår kommunikation. Tveka inte att höra av dig om du har några ytterligare frågor. Vänliga hälsningar
Linda E.
2025-05-16
Nissan NISSAN QASHQAI+2 2013
Alltid lika trevliga och visar och förklarar.
Lars D.
2025-05-14
Audi A4 2018
Ett litet företag med en typisk bilverkstadsmiljö. Men det gav ett gott intryck och jag hade en bra dialog med deras kundmottagning. Kunnigt bemötande .
Linus H.
2025-05-02
Jaguar Daimler 1990
Dom var trevliga, ringde upp och frågade om dom kunde byta något som var helt slut och hur mycket det skulle kosta Verkar väldigt kunniga
Jonathan
2025-04-30
Hyundai KONA 2020
Daniel L.
2025-05-02
Volvo XC60 2018
Väldigt nöjd med service och tillgänglighet
Ida A.
2025-04-28
Nissan NISSAN X-TRAIL 2014
Snabba, proffsigt, trevliga och bra priser. Rekommenderas starkt
Michael
2025-04-23
Dacia Duster 2019
Bra bemötande och återkoppling gällande felsökning och reparation. Har servat mina bilar här tidigare pga bra priser och är nöjd.

Letar du efter en verkstad i Arlandastad?

Gör som 1 609 268 andra bilägare och jämför offerter från lokala verkstäder. Snabbt och enkelt.