Senaste omdömen

7 dagar sedan
Joel N.
Renault Clio 2014
9 dagar sedan
Niklas
Renault Captur 2015
10 dagar sedan
Kicki O.
Kia Rio 2013
Tog lång tid, tillmötesgående, trevlig, bra pris, men leveransdatum blev ändrat 3 ggr vilket drar ner betyget.
12 dagar sedan
Tord C.
Volvo S80 2011
14 dagar sedan
Victor C.
Ford Focus 2010
15 dagar sedan
Michael B.
Audi A4 2009
Trevligt bemötande och bra information.
27 dagar sedan
Luba N.
Dacia Sandero 2015
Trevligt och proffesionellt bemötande. Bra utfört arbete för pengarna. Nya och fräscha kontor och verkstad. Kunnig personal på kontoret. Öppettider kl 9-19, passade mig bra.
29 dagar sedan
Zahra
Volvo S40 2015
3 månader sedan
Joel
Nissan NISSAN QASHQAI 2011
3 månader sedan
Lennart H.
Skoda Fabia 2013
Jag har varit hos Kungälvs Motorservice idag. Tyvärr är jag inte nöjd. Verkstaden kunde inte åtgärda problemet. Jag ville inte betala, men jag var tvungen att betala för felsökning. Jag krävde då reducerad avgift, men det gick inte eftersom jobbet kom via autobutler. Dessutom hade bilen förväxlats med en annan bil så att olja byttes. Om frågor uppstod vad som skulle göras på bilen kunde verkstaden fråga mig , eftersom jag satt och väntade i kontoret. Jag har betalat 658 kr. Jag vill att detta återbetalas.

Kungälvs Motorservice AB - BDS - 11 dec 2020

Du ville inte betala alls för felsökningen och frågade aldrig om reducering. Vi gjorde vad som skulle göras för att avhjälpa felet. Vi rekommenderade att byta batteri då den låg på gränsen vid batteritest men du VILLE inte det tyvärr.
Vi är också människor och fel kan uppstå. Oljan för 770kr behövde du inte betala för.
När vi skulle fråga dig så var du inte kvar på kontoret, utan du stod och pissade ute i våran gård istället för att fråga om toalett.

BDS KUNGÄLV.