Jag skickade detta direkt till verkstaden men har fortfarande inte fått svar på mer än två veckor. Därför blir betyget lågt.
Jag är inte riktigt nöjd med servicen hos er. Jag betalade extra för felsökning av avståndsvarnaren eftersom Audi sagt att det förmodligen bara är fråga om att uppdatera programvaran. Detta kommunicerade jag till Autobutler i förväg och de sade att ni skulle kunna uppdatera programvaran. När jag skulle hämta bilen så kunde han som lämnade ut bilen inte svenska och därmed har jag inte fått besked vad som är fel med avståndsvarnaren. Han lovade att någon svenskspråkig skulle återkomma med detaljerad information om varför ni ansåg att den behövde bytas och inte uppdateras. Den är trots allt bara fem år gammal.
Däremot har felet förvärrats. När jag lämnade in bilen stod det ”Avståndsvarnare: Ej tillgänglig för närvarande. Se instruktionsbok”
När jag hämtar upp bilen så är det en varningstriangel ⚠️ det tjuter och det står ”Avståndsvarnare: Systemfel! Kontakta verkstad”.
Jag behöver nu lämna in bilen på nytt till Audiverkstad istället för att göra ny felsökning och eventuell reparation.